fredag 23. juli 2010

Opp og hopp :o)




Forskning viser at det ikke bare er viktig å trene, men og å være aktiv i hverdagen. Dette er jeg helt enig i, selv om jeg nok er en av dem som liker å slenge seg ned på sofaen når anledningen byr seg. Men har prøvd å legge om vanene mine litt, og synes faktisk det er litt herlig å være i aktivitet, samt at det viser på både kropp og vekt. Men etter å ha løpt masse motbakker oppi Romsdal, må nok mine muskler hvile seg litt (rogalandsmuskler som er vant til flatmark :o)), møre og stive som de er. Men om en dag og to, er det i gang igjen....og med litt finvær er det ut og leke med ungene og kanskje og litt bading dersom temperaturen kommer seg litt. God aktiv sommerferie :o)

Lene på Landet


1 kommentar:

  1. Det er altså rett og slett best å utdanne seg til en fysisk jobb! Det er litt for sent for mitt vedkommende, jeg er nok lenket til kontorstolen resten av min karriære. Men når jeg blir pensjonist, hvis jeg lever så lenge, da skal jeg bli aktiv da. Da slipper jeg jo å sitte de 8 timene på jobben i alle fall.

    SvarSlett

Blogglisten