søndag 7. november 2010

Travel høst




Er nå godt inne i høstsesongen, og travelt er det. Med full jobb, nettbutikk, mann og to små som er travelt opptatt med aktiviteter er ikke dagene og ukene kjedelige. Har nå vært med på Høstmessen på Tasta. Var kjekt å prøve seg der, men lite folk som besøkte messen og standen. Mye arbeid for lite besøk og salg. Satser på at det går bedre på julemessen til Sunde skolekorps 27.november. Går på med friskt mot. Skal også ha noen hjemmeselskaper neste ukene, gleder meg til det. Da kan jeg få vist litt av alt det fine jeg har inne, så kan en enten bestille fra det lageret jeg har eller bestille fra leverandør. Dette er de leverandørene som har relativt kort leveringstid; Green Eyed Monster, Hocosa, Disana, Lanacare, Bonkelimini og Marks og Kattens.

Masse fint og varmt til vinteren

Her er litt av hva jeg har i butikken nå :o)

Lene på Landet




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten