søndag 2. mai 2010


Prøver meg på å lage en blogg, der jeg skriver litt løst og fast om Lene på Landet og andre ting som opptar meg :o)
Lene på Landet er en nettbutikk som selger utelukkende økologiske og fair trade barneklær og garn. Den blir drevet hjemmefra av meg, Lene, som bor landlig til i Stavanger. Jeg har aldri drevet med butikk før, så det har vært en kjekk, spennende og lærerik tid i oppstartfasen. Jeg har brukt mye tid på å finne de rette leverandørene, og må si jeg er veldig fornøyd med de klærne jeg har tatt inn. Utrolig myke og behagelige plagg, spreke farger og herlige for barnet å ha på seg. Min lille datter vil ikke ta dem av etter å ha vært modell ;o) Det er virkelig sånn, at økologiske materialer er mykere enn "vanlig" bomull og ull.

I tillegg til å drive nettbutikk, er blomster og planter min store interesse nå når våren endelig har kommet. Dermed vil det nok snike seg inn litt hagestoff og bilder etter hvert :o)

Kom gjerne med innlegg og tilbakemeldinger, greit for meg som er ny i gamet.

1 kommentar:

  1. Da blir jeg den første til å skrive kommentar, så nok en gang; gratulerer med ny blogg : ) Veldig fin!
    Takk for koselig kommentar inne hos meg, og nå ser jeg jo at du allerede har funnet ut av hvordan du får bildene til å skifte : )

    SvarSlett

Blogglisten